Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 13:14:35 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10919 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Võlle küla, Haruu, Harju maakond, Kose 
vald, Võlle küla, Haruu (Ühepere elamu, Abihoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Korduvkooskõlastamiseks. Taotleja selgitab, et 
mahasõidu osas on Transpordiametiga juba 2023 aasta lõpus üleandmise akt 
vormistatud. Akt laetud taotluse lisadokumentide alla.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27206423>  (menetlus nr: 
450802), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister